środa, 15 grudnia 2010

moje na nim początki

Zaczynam...
Dołączam do tej nielicznej, liczonej w milionach rzeszy blogerów.
Czego oczekuję od blogu? Co będzie na nim? O czym chcę pisać?
O wszystkim, co mnie denerwuje, cieszy, zastanawia. O swoich radościach, smutkach, porażkach i sukcesach. Chciałbym mieć większy kontakt ze światem, chciałbym, aby świat kontaktował się ze mną.

Jestem od urodzenia kolbuszowianinem. Tu mieszkam, tu pracuję, tu działam społecznie. Nie dla siebie i dla swej próżności. Dla ludzi, młodych i tych starszych.
Wielu mnie zna, wielu nie. Ten blog pomoże wam poznać mnie. Ja zaś chcę poznać wasze oczekiwania co do mnie, do naszego miasta, naszej gminy.
Początki bywają trudne, więc na dziś...sza! koniec, dobrej nocy!

3 komentarze:

  1. Wizualnie bardzo mi się podoba. Będę zaglądał.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dokładnie - wizualnie mile zaskoczona.
    Czekam z niecierpliwością na rozwój bloga i kolejne wpisy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładnie tu Pawle. Czekam na wpisy. A pewnie i na jakiś zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń