czwartek, 1 września 2011

Z początkiem jesieni

Tak...już zaczyna się jesień. Widać to na każdym kroku. 
1. zaczyna się szkoła, koniec wakacji i znów ciężka harówka (choć mnie to w tym roku nie dotyczy)
2. uciekają bociany i jaskółki, pierwsze oznaki zbliżającej się jesieni
3. drzewa już zmieniają kolor na nie zielony 
4. zbliżają się wybory i wielu zaczyna się ścigać, jakby zależało od tego ich życie, życie naszego państwa. Pojawiło się pełno "uzdrowicieli" Polski, którzy twierdzą, że oni wiedzą jak naprawić nasze państwo. Do tej pory nikt tego nie uczynił i wątpię, aby w przyszłości tak się stało. Zmieniające się rządy co kilka lat udowodniły, że Polsce potrzeba stabilizacji władzy. A zmiany powodują, że to co zrobili poprzednicy jest złe i trzeba to zmienić, co pogłębiało chaos. Osobiście wydaje mi się, że rządy po 9 października nie zmienią się. I to będzie świadczyło o stabilizacji władzy oraz o zmęczeniu społeczeństwa wojną między partiami parlamentarnymi. Mnie już to żenuje lekko, kiedy słyszę choćby wypowiedzi niektórych posłów PiS-u czy PO. Każdy wie lepiej, a najlepiej to obarczyć całym złem tych, co byli przed nami.
Mam nadzieję, że społeczeństwo wybierze mądrze. Także w naszym regionie. I tu wypada mi się zgodzić z Dorianem Pikiem co do jego wyboru. Tak kolego, dla Kolbuszowej nie ma lepszej alternatywy, niż dotychczasowy poseł Zbigniew Chmielowiec. Można go lubić lub nie, ale nie za sympatię i piękny uśmiech się ocenia polityków a za ich skuteczność. Dlatego osobiście deklaruję głos na posła Chmielowca i namawiam do tego was. Choć każdy ma swój rozum i sumienie.
Jednak znów odniosę się do Doriana, gdyż jego klub znów przegrał w okręgówce. Zastanawia mnie ta chwiejność formy. Najpierw przegrana, potem wysoka wygrana, ostatnio znów przegrana. Czyżby Kolbuszowianka była drużyną własnego podwórka? Życzę jej jak najlepiej.

A w Kolbuszowej kończy się powoli chaos komunikacyjny w centrum miasta. Powoli znika problem ulicy Obrońców Pokoju i Ruczki (denerwuje mnie ta wysepka...). Martwią mnie ciągle korki na drodze nr 9. NA Górnej sięgają już Domu Kultury. Dobrze znać skróty, aby objechać je. Niestety dla samochodu nie są dobre omijanki bocznymi drogami. Co robić? Pomysły? tak wiem...obwodnica. Zapomnijcie na razie (na kilkanaście lat przynajmniej).
Muzycznie odkopałem ostatnio zapomnianą lub nie znaną gwiazdę polskiej muzyki rozrywkowej z lat 80 tych. Posłuchajcie Gaygi (taka nasza Lady Gayga).


Jaś się budzi... dobrego dnia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz