czwartek, 22 listopada 2012

Zasłużeni II

Dziś otrzymałem jak zwykle przed sesją dokumenty, które będą przedmiotem obrad. Ku mojemu sporemu zaskoczeniu w jednym z ostatnich puntów zauważyłem projekt uchwały w sprawie przyznania tytułu "Zasłużony dla Miasta i Gminy Kolbuszowa" dla redakcji "Przeglądu Kolbuszowskiego".

Czyli jednak przewodniczący Rady Miejskiej Marek Opaliński dotrzymał słowa. Zwyciężył rozsądek? Zobaczymy na sesji.

A po za tym kilka ciekawych uchwał, m.in. w sprawie uchwalenia rocznego programu współpracy z organizacjami pozarządowymi, w sprawie zatwierdzenia taryf dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzania ścieków, w sprawie przyjęcia "Planu na rzecz redukcji emisji CO2, i mnóstwo sprzedaży działek gminnych mniejszych czy większych.

Czyli nic nowego...nie chce mi się już w to bawić...chyba jesień mnie dopada.

3 komentarze:

  1. Raczej starość.;)Gdzie można zobaczyć ten plan rocznego programu współpracy z organizacjami pozarządowymi?

    OdpowiedzUsuń
  2. Planu próżno szukać na stronie gminy czy na BIP-ie. Ale służę swoim egzemplarzem i pomocą. Można jeszcze zgłaszać do 29 listopada swoje propozycje do planu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomyłka...czytać ze zrozumieniem. Uwag nie można zgłaszać, do 29 listopada, czyli do sesji trwają konsultacje z organizacjami. Przepraszam

    OdpowiedzUsuń