wtorek, 28 stycznia 2014

Po refleksyjnie

Jutro sesja...

I na razie tyle...

Po sesji będzie więcej...A mam nadzieję, że będzie o czym pisać.

Tak jak napisałem, tak napisałem. Chyba nie wszyscy zrozumieli, co chciałem napisać. Jako pedagog nie mogę być przeciw budowie sali w Weryni. Należy się ona każdej szkole. A stary budynek jest w złym stanie...czy da się go wyremontować? To może być kosztowne.
Jestem za rozbudową szkoły specjalnej w Kolbuszowej Dolnej. I to nie tylko budową sali gimnastycznej, ale rozbudową ogólnie. I w pierwszej kolejności.
Więc jak niektórzy pisali jestem za, a nawet przeciw.

Szkoła w Kolbuszowej Dolnej też ma dokumentację...i chyba w niedługim czasie kończy się jej ważność. Ale, dla kogo to ma znaczenie? No właśnie...A jeszcze nie tak dawno szkołę odwiedzała pani wojewoda i kurator oświaty. Kto ją tam zaprosił? Polityka...a gdzie rozsądek?

Do jutra...

7 komentarzy:

  1. Jednak radni powinni zastanowić się nad sposobem przeprowadzenia tej inwestycji.Czy w tym kształcie ten projekt jest najbardziej optymalny?Śmiem twierdzić że nie.Najgorsze jest to że nie chcecie pokazać dokumentów dotyczących tej rozbudowy.Dlaczego ? Czego się boicie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Boją się, że wyjdzie na jaw ,że można to zrobić taniej,lepiej i szybciej.

      Usuń
  2. Rozsądkiem było panie radny brać od powiatu szkołę a teraz grać zwolennika jej rozbudowy? trzeba było pomyśleć w 2007 zanim się podniosło rękę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Umowę z powiatem można,a nawet należy renegocjować.Kiedy radni to zrobią?
      może radny Karkut pogada o tym z krzesnym?

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pawle zaproszenie wystosowała dyrekcja szkoły a ja zająłem się tym, żeby doszło to do skutku. To źle zrobiłem?
      czy organizując to spotkanie automatycznie uniemożliwiłem sobie zagłosowanie za tym, żeby również w szkole w Weryni było normalnie?
      Wiem, że to przeszkadza że szkołę odwiedzili ludzie z PO bo przecież jakby poseł czy starosta przywiózł marszałka czy jakiegoś innego dobrodzieja z PiSu to byłoby to zupełnie co innego i z pewnością w tym by polityki nie było...

      Usuń
    2. Czy któryś z panów radnych mógłby zapytać się burmistrza Zuby, dlaczego zamiast konkursów na projekt rozbudowy organizuje przetargi i wybiera najbrzydsze,niefunkcjonalne i najdroższe rozwiązania, tylko dlatego że dany architekt życzy sobie za nie najtaniej?

      Usuń